みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️





松屋の豚汁も最高ですよね〜





雨の中の口笛の感想もたくさんありがとうございます!






雨の中の口笛は、雨が降る度に口ずさんでしまいますね☺️



雨の中の口笛で思い出したのですが、





私、口笛できないんですよね🥲






小学生の頃、出来てたのですが、なんか癖になっちゃってやめたんです。






もう中学生になる頃には出来なくなってて


小学生の親戚がめっちゃ優雅に口笛吹いてて、


めっちゃ悔しかったこと覚えてます。





悔しいで思い出しました。





私はお正月になる度に親戚とカードゲームしてたんですど、、





私すごごごごごごく、



カードゲームが苦手でいっつも幼稚園生相手でも負けてたんですよ。

 




負けず嫌いな私は負けるたびに、

泣いてカードをぐちゃぐちゃにして、勝つはずないのに何回も勝負を申し込んでました。

 




今思えばめっちゃ恥ずかしい、と思うんですけど




実は




今日の大きな独り言

今もカードゲームで負けると内心ちょっと悔しくて泣きそうになることがあります笑









最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 




Pork miso soup from Matsuya is great too!


And thanks a lot for the feedback on” Amenonaka no Kuchibue. “


I can’t help singing it every time it rains. 


The thing is…


I can’t whistle.


I could do it when I was in elementary school, but I started doing it all the time out of habit and tried not to do it. Then I found I couldn’t whistle anymore in middle school. I remember I felt so frustrated to see my relatives in elementary school whistling so gracefully. 


Speaking of frustration, 


I used to play card games with my relatives every New Year.


I was soooooooooooo bad at card games, and even kindergarten kids beat me all the time.



I hated losing, so I cried and messed up all the cards. 

Knowing I would lose again, I kept challenging them. 


I DO know it was embarrassing…


But...


You know what?


Let me speak OUT LOUD

I still get upset deep inside and feel like crying when I lose a card game. lol


Thank you for reading all the way here.