みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️




今日は、

Juice=Juice FCイベント2022 Miracle×Juice×Box×Enjoy Summer!~がありました〜!!




来てくださった皆様、応援してくださった皆様、本当にありがとうございます!



夏祭りイベント、すんごく楽しかったです!!



いろんなゲームをしたり、夏の歌を歌いました!



一年前初めて夏祭りイベントに参加したことを思い出しました!



去年は、こわばった笑顔だったかも、


でも今年はあまり緊張せず素の自分が出せました☺️



今日の大きな独り言

うふふ






📢お知らせ📢

オクタグラムラジオ えばといちかの分が配信されました!


Juice=Juice FCイベント2022 Miracle×Juice×Box×Enjoy Summer!

99日から11日まで配信見れます!!

オフィシャルファンクラブショップで購入できます!



最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


We had “Juice=Juice FCイベント2022 Miracle×Juice×Box×Enjoy Summer!” at Mozart Hall in Katsushika Symphony Hills.



Thank you for coming there and rooting for us. 


I had so much fun with the summer event.



Playing various games and singing summer songs reminded me of my first summer festival a year ago. 


I was super nervous, so my smile might have been a bit stiff. I remember my cheeks hurt after the event. 


But this year, 

I was less nervous, and I was able to show you guys the real me, I think. 



📢OSHIRASE📢

A new episode of Octagram radio with Eba and Arisawa has been uploaded. 


Juice=Juice FCイベント2022 Miracle×Juice×Box×Enjoy Summer!” will stream from September 9 to 11. You can now buy a ticket on H!P FANCLUB SHOP site. (exclusive to H!P Fan Club members)


Thank you for reading all the way here.