みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️






今日はダンスレッスンがありました。


ブリッジで歩いたのですが、予想以上にしんどかったです笑





ダンスレッスンの後はりさとえばと4時間語り合いました笑



無言がなく3人ともマシンガントークで面白かったです。



1年間ほぼ毎日いるとこんなに絆が生まれるのだなと思いました。



これからも頑張りましょう😚😚


今日の大きな独り言

よろしくね〜









最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 




We had a dance lesson today. 


A walking bridge is tougher than I had expected. 


After the lesson, Risa, Eba, and I talked nonstop for about 4 hours. 


No moment of silence. lol 

It was so much fun.


After spending together almost every day for over a year, I feel fortunate that our bond has gotten stronger like that. 


Let’s be a good influence on each other. 


Let me speak OUT LOUD

Love you guys~~~~


Thank you for reading all the way here.