みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



朝からフルパワーのいちかです





朝は、まき先生と2人きりのダンスレッスンがありました💃



ずっと原因と解決方法が分からない改善したいところがあったのですが、


今日それが判明して、改善するための体操を教えていただきました。




絶対時間がかかることですが、がんばります〜!




そして〜




オクタグラムラジオの収録してきました📢




たっのしーかったです!


またまた沢山笑ったので



今日の大きな独り言

皆さんにもたくさん笑って楽しんでいただけたらいいな😌💓














📢お知らせ📢


ハロ!ステに

Hello! Project 2022 Summer CITY CIRCUIT

から

「禁断少女」のライブ映像がアップされました








最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


I’ve been full-charged since this morning. 


I had a private dance lesson with Maki-sensei.


There was something I needed to work on, but I didn’t know where to start. 


Today! Finally! I figured it out, and Maki-sensei taught me some exercises to improve.


I know it’ll take a lot of time, but I’ll push myself.


And....


I had a recording for Octagram Radio. 


It was soooooooooooooo much fun. 


I laughed a lot again. 


Let me speak OUT LOUD

I hope the show will bring you lots of laughs and joy. 


Thank you for reading all the way here.