みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️




今日はスカパー!カケルフェス!がありました!!!



みにきてくださった方、応援してくださった皆様ありがとうございます。



山崎あおいさんありがとうございます!


すごく優しい方で、

女の子の共感する歌詞を思いつくのが本当にすごいなと思いました。

そして、

なんか自分が思ってた以上に緊張しましたが、ファンの皆様の顔を見ると安心しました。


ありがとうございます!


トークコーナーでは、
山崎あおいさんが女の子が共感する歌詞ランキングの1位に選んでいただいて、驚きましたがとっても嬉しかったです。








今日の大きな独り言
山崎あおいさんいつもありがとうございます。





最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 



We took part in the Skyperfect TV summer festival today. 

Thank you for coming and pulling for us. 

I’m also grateful to Yamazaki Aoi-san.

She is so sweet, and I have nothing but respect for her that she can come up with lyrics we can empathize with. 

Although I got much much more nervous than I had imagined, I felt at ease after seeing you guys in the audience. 

Thank you very much again!

I was very surprised and honored that Aoi-san praised the lyrics I wrote.
Every word she said will keep me motivated. 


Let me speak OUT LOUD.
“Yamazaki Aoi-san, I’m always appreciative”

Thank you for reading all the away here.