みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


今日は福岡でライブがありました!



井上さんと工藤さんが復帰しました!!




本当に嬉しいです🥲🥲



公演中は涙を堪えるのに必死でした!



本当にありがたいな、最高だなと言う気持ちでいっぱいでした!



ありがとうございます!









今日の大きな独り言

井上さんのリボンの髪飾り、工藤さんのツインテールも最高に可愛かったです😭🎀




最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



We had a live concert at Fukuoka International Congress Center today!


Inoue-san and Kudo-san have come back!!!!



I'm really happy🥲🥲.




I was fighting back my tears during the entire show!



I was so grateful and felt awesome.


I can't thank you enough for everything I've been given. 



Let me speak OUT LOUD.

The bow on Inoue-san's hair and Kudo-san with the pigtails were the best!!!! 😭🎀.



Thank you for reading all the away here.