みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


今日は、バイオリンのオンラインレッスンがありました😗




頭ではわかってるのに、弾けない!!!ってなりました。

頑張ります🥲


——————

皆さんの癒しってなんですか??


私は動物の動画や画像を見ます🥰



昨日も動物の動画を見たらめっちゃめっちゃ癒されて、肩の筋肉痛みたいなのが無くなりました笑 


そして、3年前にペットショップで一目惚れした猫のこと思い出しました😌



ビビッと来たのに次ペットショップに行った頃にはいませんでした。

勝手に名前までつけてたのにーーー。


ステファニーちゃーんどこー?






今日の大きな独り言
足パカ


📢お知らせ📢
明日は、でか美祭2022!
ニコニコ生配信もあります!!!


最後まで読んでいただきありがとうございます。





Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 

I had an online violin lesson today 😗.

I thought I figured it out, but when I tried it out, it didn‘t go in the way I had in my head. 

“Keep practicing,” that’s what I‘ll do🥲.


------


What (who) soothes you?



Animal videos and pictures help me to do so.☺️



And I was thinking about the cat I fell in love with at first sight at a pet shop three years ago.

I thought she felt something with me too, but when I went back there, she was gone.  
I even named her.


“Stephanie-chan, where are you?”

Let me speak OUT LOUD
※Ashi-Paka.

Ashi-Paka=one of the exercise for the legs. 

📢OSHIRASE📢
Tomorrow we will join Dekami Festival 2022!

There will be live streaming on Niconico.

Thank you for reading all the way here.