みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



今日は、札幌文化芸術劇場hitaruにてコンサートがありました!


来てくださった方、応援してくださった方ありがとうございます。


工藤さん、あかりんご!

おかえりなさいです!!


そして、、

前回のツアー私が欠席しちゃった時、井上さんと工藤さんにすごくすごく助けていただきました。


「本当にありがとうございます、井上さんと工藤さんに届け!大好き!」と言う気持ちで頑張らせていただきました。

近い将来、Juice=Juiceのみんなと一緒に笑顔でステージに立ちたいです。その時まで、感謝の気持ちを忘れずに頑張ります。



ありがとうございます!!!











有澤一華



Today we had a concert at the Sapporo Bunka Geijutsu Theater hitaru!


Thank you for coming and rooting for us.



Kudo-san, Akaringo!


Welcome back home!



And


When I could not make it for the last tour,  Inoue-san and Kudo-san supported me a lot.

I thought within myself, “Thank you so much, Inoue-san and Kudo-san! I am sending my love to you guys!” I did my best. 




I want to come back and stand on the stage with all of Juice=Juice members together with smiles in the near future. Till then, I will keep trying hard without forgetting to feel gratitude.


Thank you very much!


Ichika Arisawa