みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️






優柔不断の直し方、たくさんありがとうございます笑


頑張りますよ~!!






今日は、つばきファクトリーの秋山眞緒さんの誕生日です!!



私の憧れの先輩は、秋山さんです。



初めて、つばきファクトリーさんのリリースイベントに行かせていただいた時、初握手。


「来てくれたん?ありがとう🥺


って言ってくださりました。






その週のテスト期間頑張れました!






そして1番嬉しかったのは、去年の今頃帰りの新幹線、隣に座らせていただいたことです。


https://ameblo.jp/juicejuice-official/entry-12689815744.html



目がなかなか合わせられませんでした。。













今日の大きな独り言

これからも秋山さんのことが大好きです!!


お誕生日おめでとうございます。



最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 




I also appreciate your tips on how not to be an indecisive person.


I’ll keep trying. 


Today is the birthday of Akiyama Mao-san from Tsubaki Factory.


My admirable Senpai!!! 


At my very first Tsubaki Factory fan event for the new song release, I got to shake Akiyama-san’s hands!!!


“Thanks for coming all the way!!”


She kindly said to me. 


I was able to pull off during exam week at school, thanks to her words,


And 


My best memory with her was that I got to sit by her on the Shinkansen. It was on the way back home from the tour concert about a year ago.


I remember I hesitated to see her eyes directly.


https://ameblo.jp/juicejuice-official/entry-12689815744.html


Let me speak OUT LOUD.

“I always love you, Akiyama-san!


Happy Birthday to You”


Thank you for reading all the way here.