みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️






今、納豆ご飯が食べたい気分です。




たまにあるんですよ、納豆がどうしても食べたくなる時。





ありませんか??





昨日、だいぶ前友達からもらったパックをつけてみました。




開けるまで気づかなかったんですけど、、




虎柄でした笑











今日の大きな独り言

松永さんとは来世結婚するんだ!



📢お知らせ📢


815日中野サンプラザホールにて


スカパー!カケルフェス!出演が決定しました!!!



山崎あおいさんとお会いできるのがすごく楽しみです!!



最後まで読んでいただきありがとうございます。





Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 





I'm in the mood for natto and rice right now.


Sometimes I crave natto, just like today. 


Don't you?






Yesterday, I tried a face sheet mask a friend gave me a long time ago.




I didn't know this till today. 


It was a tiger face. 






Let me speak OUT LOUD


I will merry Matsunaga-san in the next life. 



📢OSHIRASE📢

 We’ll join Sky Perfect TV summer festival, "Sukapa Kakeru Fesu" at Nakano Sunplaza on August 15.

You can now apply for its tickets! Looking forward to seeing you guys there!!


Thank you for reading all the way here.