みなさん、こんにちは!



今日も一日お疲れ様です🥰



ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!







昨日の初日についてのコメントもありがとうございます!!!







昨日、

不器用のことについてブログを書いて思い出した話があります。





中3の頃の話なんですが、

お友達としゃぶしゃぶ食べ放題に行った時に、、





ワッフルを作る機械があって、



なぜか、ネッチョリしてて不気味な形になってしい、、🧇






横で待っていた

小学校低学年ぐらいの男の子に、、





(๑•ૅㅁ•๑)「うっわ下手くそー」





って言われたことを思い出しました。





周りの人は聞いていたみたいで、笑われた記憶があります笑






恥ずかしかったので、その笑いに助けられました🙈













今日の大きな独り言

リベンジしたいです!!




最後まで読んでいただきありがとうございます。





Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 




Thanks for your comments on the first day of the tour. 


I have some story to tell you about my clumsiness. 


When I was in 9th grade, I went to an all-you-can-eat shabu-shabu restaurant with my friends, and there was a waffle maker. 


I tried to make one, but it turned out an odd shape, and then a boy, supposedly grade one to three, waiting for his turn beside me, said,


 "You suck at it, sis!"


People who overheard it started laughing, which actually helped me to get out of awkwardness.🙈



Let me speak OU LOUD

I want to redeem myself next time.



Thank you for reading all the way here.