みなさん、こんにちは!



今日も一日お疲れ様です🥰



ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!



早起きのやり方教えてくださりありがとうございます!!!


すごい!って思うものばかりでした!!🙏❤️




—-


さてさて今日は、



通しリハーサルがありました🦵🦵




久しぶりのリハーサルそして、新メンバーが見学というすんごく緊張した状態でがんばりました🥞




音楽に乗るって楽しいね!!!!!





早く皆さんにもライブ見ていただきたい!という気持ちになりました😶‍🌫️💗




———-



昨日はスーパーに行ったんですけど、大きいタコの絵が5枚ぐらい吊るされていて



「お、工藤さんだ!」って思って



工藤さんの昨日のブログを覗いてみたら、、



タコの日だったんですね〜🐙💗



工藤さんのブログが可愛すぎて顔がニヤけました🥲😭




隣に母がいたんですけど、母に朗読してしまいましたもん=)





工藤さんをみていると心が洗われるというか、、



この前



電車で工藤さんがカバーされた、「未来へ」の動画をYouTubeでみて。



思わず電車の中で感動してしまいました🥲



工藤さん、ありがとうございます。🐙






(自撮り下手くそでごめんなさい🙏なんかピンボケしてしまった😭😭次は上手くとります!)





今日の大きな独り言

段原さんへ🧡


段原さんのクロワッサン最高すぎました!!!!

美味しかったです。ありがとうございます。

段原さんにお料理学んでみたいです。




最後まで読んでいただきありがとうございます。







Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


I also appreciate for the tips on how to wake up early. 


There are all great ideas. 


—-

Now….talking about today,


I had a full rehearsal. 


I was pretty nervous about being watched by the new members, but I pushed myself hard. 



Grooving to music is so much fun!



I can't wait to see you all at our live concerts. 



—————


I saw five big octopus posters hanging from the ceiling at the supermarket. 



"Ah, Kudo-san," I thought, and I checked her blog yesterday. 


"Octopus Day!"  


I didn't know that. 


I was grinning while reading her cute blog entry. 


I even read it to my mom.


Being with Kudo-san, I feel refreshed and rejuvenated. 


I watched a music video of "Miraie" done a cover by Kudo-san." 


It touched me so much. 


Let me speak OUT LOUD

Dear Dambara-san,

Your homemade croissants were SCRUMPTIOUS.

Thank you very much.

I would like to learn how to cook from you. 



Thank you for reading all the way here.