みなさん、こんにちは!



今日も一日お疲れ様です🥰



ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!




昨日のレコーディング映像の感想もたくさんありがとうございます!


モチベーションがあがりました!


———


 

今日は優雅な夢を見ました笑



寝る前はね、今日は怖い夢見そうな予感がする🥺


ってソワソワしてたんだけど



全然そんなことなくて、





優雅な夢を見ました😂😂





夢で思い出した。




たまにさ、夢で舞台に上がったけどなんもダンスの振りも覚えてなくて場位置も覚えてなくて間違えまくる夢見るんだよね。




めっちゃ怖いよこれ笑




みんなの怖い夢聞きたい📞






今日の大きな独り言


お化けの夢より怖い👻



最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


 


Thank you so much for all the encouraging comments on my recording video for Ameno Naka-no Kuchibue.


All those words have got me motivated a lot. 



——


I had a beautiful dream this morning. Lol.



Before I went to bed, I was kind of nervous, feeling I was going to have a scary dream. 🥺



But it was nothing like that.




graceful dream😂😂.






Speaking of dreams, 




Sometimes I dream about going up on a stage, but I don't remember any dance moves or where I'm supposed to be at, and I make many mistakes.



It was a nightmare, all right. 




Let me speak OUT

These kinds of dreams scar me the most, much more than those with ghosts 👻.


Thank you for reading all the way here.