みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!



コメントに枇杷食べた人が多くてびっくりしました🍅


枇杷食べたい!!!



そそ



昨日電車に乗っていたら、



お洋服に虫が止まっていました!



2回ぐらい、、


払ったのにまた戻ってきて




次は頭に止まりました笑



面白い!!



















今日の大きな独り言

走る!




お知らせ


ついに、新メンバーが決まりました!!!

29日、22時からのハロステ特番で放送されます!!






お楽しみに〜!



最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 




I was surprised to know many people had eaten loquats.



I want to have some, too.




Ah! I almost forgot to tell you…





When I was on the train yesterday,




I found a bug on my shirt.



I tried to shoo it off, but it came back. 


The second time, it was on my head.





That was funny!





Let me speak OUT LOUD

Running!



📢OSHIRASE📢


At last, we are ready to announce to you all that the new stage of the Juice=Juice family will begin soon. 



Are you excited? Wanna know more? Please watch “Hello! Station” special program at 10:00 pm on June 29. 






Enjoy~!



Thank you for reading all the way here.