みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!



今日はリハーサルがありました!!

また課題が見つかりました



頑張ります。




りさえばとね帰り一緒だったんだけど、なんかこんな風に仲良くなったんだなー!シミジミ


今日の大きな独り言

もうすぐ1年経つな!って思いました。


これからもよろしく!!






📢お知らせ


今夜23:00から

NHK総合「Venue101 EXTRA」に出演させていただきます。



最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


We had a rehearsal today!


I have something I need to work on.


I'll keep working hard!!!


Risa, Eba, and I were on our way home together, and the fact that we've become such good friends really hit home with me. 


Let me speak OUT LOUD

It's been almost a year! I thought.


Let's keep motivating each other. 



📢OSHIRASE📢

The TV show ”Venue101 EXTRA“ will ben on NHK tonight!!! Don’t miss it!


Thank you for reading all the way here.