みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!




今日はマイクありでリハーサルがありました。




難しいよおおお😭


泣く泣くきっと上手くなるよね!!!


頑張るよ!!!



頑張るって言っちゃったし。頑張ろ! 

松永さんとおそろのTシャツで頑張りました。










りさは「忍者みたいやな」言ってました。

 





りさは、かわいいよいつも!



今日の大きな独り言

りさのONE PLUS ONE 見ましたか!可愛かったです。








最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



We had a rehearsal using microphones.



Oh, man.. It's so hard 😭


I feel like crying… I'll be Ok, right?


I'll push myself!! 


A girl's gotta do what a girl's gotta do! 


Matsunaga-san and I were wearing matching t-shirts today, which helped me keep going. 


"You guys look like Ninja warriors," said Risa. 


You are always cute, Risa!


Let me speak OUT LOUD.

Have you checked "ONE PLUS ONE" with Risa? She was adorable. 


Thank you for reading all the way here.