みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!




今日もダンスリハーサルがありました!!



次は歌だああああ😱😱😱



その後、モーニング娘。’22 CONCERT TOUR Never Been Better!~森戸知沙希卒業スペシャル~を見学させていただきました。



本当に本当にすごかったです。




ONE PLUS ONEでご一緒させていただいた時も、すごくすごく優しくしてくださって、


私は好きすぎたら、挙動不審になっちゃうのですが、


変な行動しても、すんごい笑ってくださって心の底から優しい方なんだなと思いました。



優しさに溢れたコンサートだったなと思いました。




そして、泣きすぎて体の水分が飛んでいきました。



歌とダンスの力に本当に心が動かされました。












今日の大きな独り言

🤍🧡




最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 




We had another dance rehearsal today!


The singing rehearsal is coming up next… ahhh😱😱😱!




I had an opportunity to see Morito Chisaki-san’s graduation concert this afternoon. 


It was truly amazing.


When I was with her at “One Plus One shooting, she was extremely kind to me.


You guys know how awkward I could be when I was around my favorite people, right?


But she kept giving me a huge smile even though I acted weirdly, and I thought she was naturally gentle. 


The concert was filled with love and tenderness. 


I cried until I had no more tears to cry. 


I was genuinely moved by the power of songs and dances.



Let me speak OUT LOUD

🤍🧡



Thank you for reading all the way here.