みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!





今日はNHKVenue101 EXTRA」公開収録がありました!!!




きてくださった皆さんありがとうございます。



初めてのテレビ収録で、物すんごく緊張しましたが。



皆さんがペンライトをたくさん振ってくださったお陰で、緊張が和らぎました。



そして


かまいたちの濱家隆一さんと生田絵梨花さんにたくさん助けられました。





ありがとうございます。




そしてメンバーとは楽しくパフォーマンスできて嬉しかったです!!









今日の大きな独り言

やったあ!


最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


We joined a TV show taping for “Venue101 EXTRA” on NHK.


Thank you all for coming to see us there.


Although I was extremely nervous, I was able to calm down thanks to the light sticks you guys were waving and 

The support of Hama•ie Ryu•ichi-san from Kama•itachi and Ikuta Erika-san also helped me a lot to go through today.


I had such a fun time performing with the members!!


Let me speak OUT LOUD!

Yass!!!


Thank you for reading all the way here.