みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!








今日は、アンジュルム さんの日本武道館公演を見学させていただきました。






本当にTHE ANGERMEで、迫力がありとても勉強になりました。





そして!



パーフェクションなアンジュルム さんに胸を打たれました!!





とにかく皆さん本当に最高に

かっこよくて可愛かったです😭😭💗






いっぱい手拍子して、手が痛くなるまで楽しんじゃいました!!😭





たくさん勉強させていただきました。

ありがとうございます!💗👼









今日の大きな独り言

私も早くステージに立ちたい!





最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



I was given an opportunity to go to see the Angerme live concert at Nippon Budokan today. 


They were like, “Angerme-here-we-are!” 

I’ve learned a lot from their spectacular performance.


Also, their professional attitude in seeking perfection impressed me. 


What I want to say is that...


They were cool and cute!


I clapped my hands a lot and had a wonderful time.


Thank you so much. 




Let me speak OUT LOUD

I can’t wait for our next concert!!!


Thank you for reading all the way here.