みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!








今日は、たくさん刺激を受けた日でしたぁ!!




やりたい事が明確にわかった気がして、スッキリしました。








そうだ最近暑くなったり寒くなったりで、

上着を着ていいのか脱いだ方がいいのか迷う〜




私は必ず上着持っていくけどねん






この前、着ていた服が窮屈に感じて近くでジャージを買ってジャージを着ました。




ジャージ大好きなんだあ!!





みんなが気分上がる服ってある?

やっぱり推しT!!?






お知らせ


69日カミオト夜に出演させていただきました!




人生初の昆虫食を食べました!!!!


楽しみにしててねええええうふふ










今日の大きな独り言

ふふ





最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 




There were a lot of things that inspired me today. 


Now I have a clearer image of what I want and feel good about it. 


I’m not sure if I should put on a jacket because of the recent wild swings in temperature.


Oh well, I always take a jacket with me anyway, though.




The other day, the outfit I was wearing felt stiff, so I bought a sweatsuit and put it on right away. 


I LOVE sweatsuits. 


Do you have any clothes that lift you up?


What? No need to ask? “Oshi T-shirt!!” I can hear you guys!!



📢OSHIRASE📢


I’ll be on the TV show, Kami Oto Yoru. 

I’ll be aired from 1:59 am Thursday (Friday morning) on Yomiuri Television. 


I ate some insects for the first time!!!!


Don’t miss the show. I bet you’ll enjoy it!!


Let me speak OUT LOUD

Fufu


Thank you for reading all the way here.