みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!


今日は沢山の音楽に触れました



携帯から聞くことが多いのですが、CDプレーヤーから音楽を聴きました。



楽しかったです、、!




やっぱり、ジャズっていいな!!!って思いました。




あと、レコードも見に行きました。


レコード屋さんにいる方のお話とか、好きなアーティストが一緒の方の話を聞いてると話に参加したくてたまりませんでした!!




📢お知らせ📢


ハロドリ。で森戸知沙希さんとコラボさせていただきました!!


本当に夢のコラボ企画で、パフォーマンスをしている時もなんて贅沢なの!!?と心の中感謝いっぱいでした。



お楽しみに!!







今日の大きな独り言

ジャージ


最後まで読んでいただきありがとうございます。





Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 




I was exposed to a lot of music all day long.


I listen to music on my cell phone most of the time, but today I did it on the CD player.


It was fun.


Jazz music never let me down, 


that’s what I thought. 


I also went to a record store.


I couldn’t help overhearing people there talking about vinyls, music, and the artists I also like, which all made me feel like jumping into their conversation. 


📢OSHIRASE📢


I was honored to work with Morito Chisaki-san on the TV show “Hello Dream.”


It was truly a dream collaboration. 

“Me? Performing with Morito-san!!!!???? What a gorgeous moment!” Even during the shooting, I wanted to say from the bottom of my heart, “How grateful I am.”


I hope you guys will be as excited as I was. 



Let me speak OUT LOUD.

sweat suit



Thank you for reading all the way here.