みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!



今日はまき先生との個人レッスンがありました。



今日はダンスに緩急をつける練習をしました。




先生のアドバイスで一気に踊りやすくなって、私ってこんなに力入ってたんだなっておもいました🥺




これからダンスするのがすごく楽しみになりました!!!!



その後は、整体に行きました🤙


めっちゃ体が軽くなって、びっくりしました




嬉しい1日だった!!










今日の大きな独り言

朝から、OKAMOTO’Sさんの「うまくやれ」を聴いてテンションアゲアゲ。


最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


I had a dance lesson with Maki-sensei. 


I practiced dancing with more control. 


It got much easier to dance after getting Maki sensei’s advice. I hadn’t realized how stiff my body muscles were when dancing. 


Now I enjoy dancing more than ever. 


After the dance lesson, 


I went to chiropractic.

I was surprised because I felt lighter After the treatment.


I had a delightful day. 


Let me speak OUT

The song “Umaku Yare,” sung by OKAMOTO’S, got me going this morning. 


Thank you for reading all the way here.