みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!



金澤さんへ



金澤さんを初めて見た時、「芸能人や」ってオーラに電撃が走ったを覚えています😳



そして


私のデビュー当時

上京、勉強や学校とか進学、家族や友達とのこととか色々考える時も、17歳でデビューされた

 


金澤さんと自分を重ねて、



金澤さんならならどうされてきたのかなっていつも厚かましい想像をしていました。。





一緒にお仕事をさせて頂いた時間は数ヶ月でしたが、金澤さんの人を思いやる心、その場面での機転の働かせ方、ただそこで立っているだけなのにも圧倒的存在感、ずっと聴いていたくなるお声、すべて私は忘れません!!





🌹




有澤一華






今日の大きな独り言

金澤さんに会いたいな



最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



Dear Knazawa-san



I was totally overwhelmed by your genuine celebrity aura when I saw you for the first time. 


Having made a debut at the age of 17 like Kanazawa-san, I had a lot to think about: a life in Tokyo, my education, family, and friends….


At times like this,


I was shameless enough to think what you would have done if you had been me. 


Although we did not work together for a long time, I will not forget your consideration for others, flexibility, overwhelming presence, and voice I wanted to listen to for good…


I'll continue trying hard with everything I have learned from you in my mind. 


Let me speak OUT LOUD. 

I miss you, Kanazawa-san. 


Thank you for reading all the way here.