みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!






さてさて、今日もダンスレッスンがありましたとさ🥸🔥



ダンスレッスン続きで筋肉がピキピキしていますが、、



なんだかとっても嬉しいです!


筋肉痛や眠気ドンとこい!逆にワクワクします笑




今日起きる時、超眠かったんですけど


もうちょっと寝ようって思ってる自分


起きなやばいって!って焦ってる自分を


客観視してみてました🥸



なかなか面白い🥺👍








今日の大きな独り言

うふふ


最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 




Well, we had another dance lesson today 🥸🔥🥸🔥.


My muscles are twitching from all the dance lessons, but...



I am so happy!



Muscle pain, Sleepiness! Bring it on!!!! I got more motivated.lol



I was super sleepy when I woke up this morning.


One voice inside of me said, "I'm going to sleep a little longer." 


but 


another voice said, "I'd better get up!"


I was listening to both voices objectively. 


It was quite interesting 🥺👍



Let me speak out loud 

UFUFU


Thank you for reading all the way here.