みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!





My new pet ZOU


やふZOUくん


です🐘


みんな、だいせいかーい


いちぞうも多かったね〜








今日は沢山踊りました!!!





感謝しかないです。





ニヤニヤが止まりませんでしたあ!





昨日から眠気と食欲がすごくてね、大変だよ〜!!!







突然だけど、


いちかは、同期の2人が大好きです。



鼻血が出てきたって言ったら1秒もたたずにティッシュを差し出してくれたり。



机が汚くなったああ〜うえーんってなって渋々片付けてると、なんかいつの間にか隣で一緒に片付けてくれてたり。



数え切れないぐらいお世話されています。

今日の大きな独り言

私が一番上やんか〜って笑




だから、いちかも2人の役に立ちたいのです。








今日の大きな独り言

もうすぐ一年が経つね〜

がんばるぞおおお




最後まで読んでいただきありがとうございます。





Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


My new pet ZOU's name is


YAFU ZOU


Most of you guys got it right! 



Many guessed it was Ichizo. 



I danced a lot today!



I'm just so thankful.




I couldn't stop grinning!




I've been sleepy and hungry since yesterday. I'm trying hard here. 



Let me say this…

Ichika loves Doki.


They passed me tissue paper in less than a second when I said, "My nose's bleeding."



When I was reluctantly cleaning up my mess on the desk, they started giving hands before I knew it. 



They have helped me countless times. 



Let me speak OUT LOUD

"You're the oldest!!" I KNOW!!!




Thank you for reading all the way here.