みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!





昨日はライブから帰って、菖蒲湯に浸かりました!




肩とかリラックスできたかな〜と思います。






「金曜ボイスログ」12時台に出演させていただきました!!


生放送緊張しました!!



ありがとうございます。




今日は緊張するお仕事続きて、たくさん考え事したのですが、




沢山学びがあったし、めっちゃ楽しくお仕事できました!


お知らせ📢

5/30に行われるJuice=Juice CONCERT TOUR terzo FINAL 稲場愛香卒業スペシャルのライブビューイングも決まりました!!


ありがとうございます。








今日の大きな独り言

今から沢山動くんだあ〜!


最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



Coming back from the live concert, I took a bath with iris leaves, called Shobuyu. 


My stiff shoulders got better…I think. 


Shobuyu=菖蒲湯 is also known as a sweet-flag bath. In Japan, we customary take a "sweet-flag bath on May 5, Children's Day. It is believed that bathwater heated with iris leaves pushes away the evil spirit. 


I was on a live radio show, "金曜ボイスログ-Kinyo Voice Log."


Thank you very much. 


Today's back-to-back work made me very nervous, and I thought about various things. 


I've learned a lot and enjoyed all the jobs so much. 


Oshirase🔥


Juice=Juice CONCERT TOUR terzo FINAL Inaba Manaka Graduation Special will be broadcasted live on Fuji Television TWO, and you guys can also watch it at the selected local movie theaters near you.  

Thank you very much



Let me speak OUT LOUD

I'm going to be on the move from now. 


Thank you for reading all the way here.