みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!




今日は日本特殊陶業市民会館ビレッジホール

でコンサートがありました!!!



めっっっっちゃ楽しかったです!!!


ありがとうございます。



まき先生に習った、歩き方早速意識しました🦁




松永さんと曲のことを語り合いました。

バクバク


えばちゃんに私たち同期3人の昔の動画を見せてもらって、めっちゃ笑いました笑








今日の大きな独り言


今日はOCHA NORMAの米村姫良々さんの誕生日です!!!


名古屋で初めての研修生ファンクラブイベントに参加して米村さんと一緒でした。



何事も、そつなくこなす米村さんをみてすごい!!!ってなりました。


お知らせ⤴︎


リアルサウンドさんの記事が更新されました!



https://realsound.jp/2022/04/post-1020184.html



最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


Again I had such a “Yukai” time!!


Thank you very much.


I tried paying attention to how I walk, which Maki-sensai had pointed out. 


Matsunaga-san and I had a deep talk about music.

throb-throb


I laughed a lot watching the “3 flowers” videos Eba-chan showed me. 



Let me speak OUT LOUD


Today is Yonemura-san’s birthday. 


My very first fan club event as a Kenshusei was with her. Seeing her handling everything so smoothly, I could do nothing but admire her. 

Happy Birthday, Yonemura-san.




Oshirase


Now you can read a whole interview with Real Sound online. 



https://realsound.jp/2022/04/post-1020184.html


Thank you for reading all the way here.