みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!



今日はBEYOOOOOND1St CONCERT TOUR どんと来い! BE HAPPY! at BUDOOOOOKAN!!!!!!!!!!!!

の見学に行ってきました。




沢山先輩方から学ぶぞ!!思っていたのですが、



最初っから、ワクワクワクワク感からテーマパークに行った感覚になりました。




BEYOOOOONDSさんのパフォーマンスがパワフルでまるで目の前で踊っているのかなと思うような、迫力があり、そして沢山目が合いました。





私も日本武道館に立ったらこんなにワクワクや感動をお届けしたいです!









今日の大きな独り言

そして沢山、お客さんと目を合わせたいです!



最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there. 

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



Today I went to see BEYOOOOOND 1St CONCERT TOUR Don't miss it! BE HAPPY! At BUDOOOOOKAN!!!!!!!!!!!!




My first plan was that I was going to learn a lot from the Sempai members, 

but once the concert started, I was so excited as if  I was at a theme park.




The BEYOOOOONDS-san's performance was so powerful. Their impressive performance made me feel they were dancing right in front of me.  I could make good eye contact with them. 



I wondered if I would also be able to bring such excitement to the audience at Nippon Budokan.


Let me speak OUT LOUD

I hope I will make eye contact with you guys a lot!


Thank you for reading all the way here.