みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!




今日は伊勢崎市文化会館でコンサートがありました〜!


本日もすごく楽しかったです🦁


皆さん、ありがとうございます!!



楽しい以外の言葉使ってみたいな〜





でも、楽しいしか頭に出てこない🐌





類義語を調べたら


「愉快だった」


でした!






今日は工藤さんの匂いをくんくんしました


工藤さんはいい匂いがします💓🐙


工藤さんしゅき、ちゅ









今日の大きな独り言

松永さんがりさと腕を組んで歩いてた😢

いちかのりさ。



最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there. 

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



We had a concert at the Isesaki City Cultural Hall today~!


I had so much fun today, too🦁.



Thank you very much!



I wish I could use other words than fun.


But “fun” is the only word that comes to my mind 🐌.



I looked up its synonyms.



It was..


“YUKAI-pleasant.”  




I sniffed Kudo-san today!

 

Kudo-san smells good💓🐙.


Luv Kudo-san. Smack!


Let me speak OUT LOUD.


Matsunaga-san was walking arm in arm with Risa 😢.


Ichika’s Risa.



Thank you for reading all the way here.