みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!




今日はハーモニーホール座間でコンサートがありました🐥❤️



たっのしーーね!!!



後半戦になってくると、あ〜もう終わっちゃうってなります😢


あと、今日はツアーが始まってから初めての昼公演!



いつもと違う感じがして、それもまたいい!ってなりました!



今日は稲場さんに、結婚しよって言われました🐶💓


うふ🐥


その後に松永さんに、うちと結婚するんじゃないのって言われました🦋💗


今日はモテ日だったかもしれません🤫💓






今日の大きな独り言


みんなのアルバムのお気に入り曲は!?


最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there. 

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


Today, we had a live concert, “terzo,” at Harmony Hall Zama. 


Awesooooome! 


Close to the last half of it, I felt “I don’t want it to end.”


Also, I felt a little different today because it was our first matinee show for this tour.


I enjoyed the difference!



Today…Inaba-san gose “(Ichika,) Let’s get married!”


Tee-hee.


“Didn’t you say you were gonna marry me?” Matsunaga-san questions me. 


I guess I was temporarily popular. 



Let me speak OUT LOUD.

Which one is your favorite song from the new album, “terzo”?


Thank you for reading all the way here.