みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!




昨日は井上さんと松永さんに沢山助けていただいて沢山学びました!




いっぱい笑っていっぱい食べましたね🥰




夜になっていくとだんだんテンションが上がってきて


なんか、、


今までメンバーさんに見せたことないテンションを井上さんと松永さんに見せてしまって🤫🤫




本当に申し訳ありません!笑







今日はNHK大阪ホールでコンサートがありました!



来てくださった皆様、応援してくださった方々ありがとうございます。




本当に楽しかったです!!




Juice=Juiceで大阪に来られて本当に嬉しかったです。




楽屋では沢山、先輩達とお話しして楽しかった〜〜




いっぱいスッキリしました🥳




松永さんメイク落としてる時




今日の大きな独り言

ありがとうございました!!




最後まで読んでいただきありがとうございます!





Hi, there. 

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 





With a bunch of help from Inoue-san and Matsunaga-san, I learned a lot yesterday. 




We laughed and ate a lot, didn’t we?🥰.


Getting toward the evening, I was more and more excited, and those Senpai members had to see Hyper-Arisawa for the very first time🤫🤫.


I am very sorry! LOL.


Today we had a concert at NHK Hall Osaka.



Thank you to everyone who came and supported us.



I had a blast!



I was really happy to come to Osaka as a Juice=Juice member.



I got to talk to the sempai members backstage.


Oh, it was so much fun!!!



I felt so refreshed 🥳.



Let me speak OUT LOUD

Thank you very much!!




Thank you for reading all the way here.