みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!




今日は井上さん、松永さんと私で大阪で沢山取材を受けさせていただきました!


FM大阪の収録もしましたよ〜

楽しみにしてください!!



ハロショにも行きましたぁ!



アルバムのお話しをしましたよ〜🔥


お楽しみにいい





発売の実感が湧きますねぇ🤫🌸




盛りもりモリMORI沢山なので、ぜひ手に取って聴いてみてくださいね🐳🐳



一つね、私にとって歌詞に分からない単語がいっぱいあった曲があって、


めっっちゃ辞書で調べた😳


早くみんなに言いたい言いたい🤫


歌ってて楽しいメロディで早く聴いてほしい聴いてほしい聴いてほしいぃ!!!!



うふ^^




そして!!


ABCラジオ

ミュージックパラダイス23時台に井上さんと出演させていただきます!









今日の大きな独り言

明日は地元大阪でライブだよ🥰🥰🥰


ヤッタァぁ!!!!!!!!!!!!!

ひゃほい!!!


最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there. 

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



 I got interviewed today.




We talked a lot about the new album “terzo “🔥.





I can't wait for its release 🌸


It has A LOT of concert, so please grab and listen to it.


There was a song that took me many hours to understand it’s lyrics.


I looked up all the unfamiliar words in the dictionary like crazy.


I can’t wait to tell you guys which song I’m talking about here.



It's a fun melody to sing, and I bet you guys will enjoy it as much as I do.



ugh^!


Let me speak OUT LOUD.

Tomorrow we have concert in my hometown 🥰🥰🥰🥰🥰🥰.


Yaaaaaaaah !!!!!!!!!!!!!

Hiya Osaka!!!!!!!


Thank you for reading all the way here.