みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様です🥰

ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!





うどん派と蕎麦派
どっちも人気でした〜!!


どっちも美味しいよね!
私は冷たいうどんと蕎麦が好きです🔥🔥




今日はプールに行く夢を見ました笑
めっちゃ楽しい夢でしたー🌊




夢ってさたまに操作できるときない?笑
「これ、夢見てる」
って思ったら見たい夢見れない?
私だけ!?




今日の大きな独り言
私はこの前、空を飛んでみたんですけどめっちゃ楽しかった笑



夏のありさわんこ








🌸お知らせ🌸

4/9(土)発売 明日〜
「BOMB」稲場愛香さん、入江里咲ちゃん、江端妃咲ちゃん私で登場してます!!



最後まで読んでいただきありがとうございます。







Hi, there. 
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 

The result of yesterday’s “Udon or Soba” survey…

Both were equally popular!!
Since both are delicious 🥰

I like eating both Udon and Soba cold.




Today I had a dream about going to a pool.
I had fun in the dream.

Is it only me? Or can you also control your dream sometimes?
When I realize I’m in the dream, I try to have a dream I want to dream.


Let me speak OUT LOUD

I flew in a sky the other day and it was so much fun lol


🔥OSHIRASE🔥

BOMB magazine will be on the shelves from tomorrow, April 9
Inaba Manaka-san, Irie Risa-chan, Ebata Kizaki-Chan and I are in the magazine.

Thank you for reading all the way here.