みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様です🥰

ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!




知育菓子はたい焼きのやつが人気でしたね!
皆さんありがとうございます!





今日はJuice=Juice Concert 2021 ~FAMILIA~ 金澤朋子ファイナルのライブDVDを見ました🌸🌸


なぜか凄く緊張しながらみました。






ライブは階段で踊るところからスタートだったんですけど、私は立ち位置が一番上の階で、景色が広く見えて、赤いペンライトがたくさん見えて、一気に感動したのを覚えています。






ステージに立っているときは、フワフワとしていて足が宙に浮いている感じがしました。




ジェットコースターの浮いてる感覚に似てる!




このコンサートがあるまでは、
皆さんご存知の通り悩み事があったのですが、
金澤さんのスピーチを聞いて一気に晴れたことを覚えています。





思い出がたくさん蘇りました。








今日の大きな独り言
皆さんもぜひ見てくださいね🌻


最後まで読んでいただきありがとうございます。

Hi, there. 
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 



Thank you for sharing the information on DIY candy kids.
It looks like Taiyaki one has got the most votes.


Today I watched Juice=Juice Concert 2021 ~FAMILIA~ Tomoko Kanazawa's final live DVD🌸🌸.


I don’t know why but I was very nervous while I was watching it.


The concert started with us dancing on the stage stairs. I was on the top of it, and o remember I was blown by the scenery- all the countless red lights spread before me.


I had this floaty feeling on the stage, as if I was performing on the air.

Like riding a roller coaster!


Before the concert.
As you guys know I had one thing in mind, which had been bothering me, but it cleaned up when I heard Kanazawa-san’s speech.

This DVD brought me back many memories.

Let me speak OUT LOUD
I hope you guys will get one and enjoy it.

Thank you for reading all the way here.