みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様です🥰

ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!






昨日はお粥を食べましたぁ!



シャケと昆布味にして、お漬物も一緒に食べました。


普段より美味しく感じて、感動して泣きそうになりました笑





シャケとおかゆのコンビは初めてだったんですけど、めっちゃ美味しかった🔥







今日の大きな独り言
お味噌汁も飲んだ、美味しかった〜🥰




最後まで読んでいただきありがとうございます



Hi, there. 
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 


I had some rice porridge yesterday!


I ate it with salmon, kelp and pickles.


I felt It tasted better than usual, and I was moved almost to cry.

Although I’d never tried salmon and porridge combination before, it was so good.

Let me speak OUT LOUD
I also enjoyed miso soup.

Thank you for reading all the way here.