みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様です🥰

ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!



首のこと心配してくださりありがとうございます。
湿布貼りますね!





今日は、脱力感がある日でした。

なんていうんだろ、「ふぁ」って感じ。🙂

手にはあんまり力入らないし、なんか眠たいな〜って




手に力入らないで思い出したんだけど。



そういえば、
冬の寒い時期にバイオリンを練習しようと思っても寒すぎて手が動かなかった記憶がある。





本番前とかもよく手が冷たくなってた笑




真夜中にハロー!にJuice=Juice全員で出演した時パイプオルガンがあるステージ?で撮影したんですけど


楽屋が近くにあって、


その楽屋がバイオリンの発表会や演奏会の楽屋とそっくりだったので、



すごく懐かしい気持ちになりました。



鏡越しに見える他の子の演奏をみて、

やばいやばい!みんな上手すぎる!ってなったりしてたな笑

私はあんまり楽屋で練習するのは集中できなかったので壁の隅に向かって練習してました笑 



今日の大きな独り言

小学四年生の時は出番の直前に弦が切れて焦った😂



4月20日発売の
Juice=Juice 3rdアルバム「terzo」に収録されている新曲
「STAGE~アガってみな~」が、bayfm POWER PLAYに決定しました!

📢早く、皆さんに聞いていただきたいな📢



最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there. 
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 


I appreciate you guys for concerning about my neck.

I'll put on a pain relief patch. 

I felt completely exhausted all day. 

How can I describe this feeling in words? Ummm, like "ふぁ-Fuah."

There was no strength in my hands, and I was sleepy all the time. 


Speaking of "no strength," 

I remember that I would try to practice the violin in the cold winter season, but it was too cold for me to move my hands. 

My hands often got cold before violin concerts, too.

There was a pipe organ on the stage at one of the places we were filming for "Mayonaka Ni Hello."
I felt very nostalgic because the backstage room nearby was just like the backstage room of my violin recitals and concerts.

In the room, seeing other violin players practicing through the mirror,  I was like, "Oh no, oh no! everyone is so good."

I couldn't concentrate much with the other player in the same room, so I practiced in the corner of the room against the wall. 

Let me speak OUT LOUD

When I was in the fourth grade, one of the strings on my violin broke just before the actual stage. 😭

Thank you for reading all the way here.