みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様です🥰

ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!




昨日のブログの回答ありがとうございます!
辛いものを食べている時は細胞を通り抜けて食べているんですねええ!

勉強になりました🔥






今日は撮影がありました〜🖤



合間にダンスを覚えてたんですけど


一年前は、
どのダンスでも5秒の動きを覚えるのに2時間ぐらいかかってたな

何回も自分の踊っている姿を撮ってお手本と比べたのに、
リハーサルの現場に行くと動きが違うかったな
なんて覚えながら思っていました笑








今日の大きな独り言
ちょっとは成長できたかな、、

最後まで読んでいただきありがとうございます。

Hi, there. 
How was your day?
Thank you for your likes and comments



Thanks for answering the question from me.
When we eat spicy food, it gets nervous sensorius.
It was new to me. Thank you very much.



I had a photo shoot today 🖤.

I remembered the dance moves in my break time.


A year ago, it took me about two hours to memorize a five-seconds dance move.

At that time I took video of myself dancing many times and compared them with the video I had been given but when I went to the rehearsals I always found my movements were different...

Let me speak OUT LOUD.
I think I have improved a little bit.

Thank you for reading all the way here.