みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様です🥰

ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!





今、会場に向かっている有澤一華です。
(このブログは多分公演が終わった後に上がってる)


今、どんな気持ちでしょーか!
うーんとね

緊張と楽しみが混ざっている、気持ちです笑

そそ!

実はね😗

1週間ぐらい続いていた寝違えがまだ治ってなくて、
でも今日朝起きた時マシになっててテンション上がりました🤤


バンバン踊るぞ💃💃


🍹💗



ライブ後の有澤一華です!


ライブ最高でした!!! 

このまま9人で武道館まで走り抜けます!


着いてきてください💗


皆さんからの拍手、涙腺にきました。











今日の大きな独り言
ありがとうございました!

最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 


This is Ichika Arisawa, who is on a way to the concert venue.(This blog will probably be posted after the show)

Guess how I’m feeling now?

I have mixed feelings: nervous and excited.


To tell the truth.
I still haven't recovered from my twisted neck while sleeping a week ago.


But when I woke up this morning, it was better so I was excited 🤤.

I’ll dance all out💃💃💃

Me after the concert.
↓↓


I had a blast! You guys are the best!

We, nine of us, will keep going until the last day at Budokan!

Are you ready to join us on this journey?

Let me speak OUT LOUD.
love you all. 

Thank you for reading all the way here.