みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!






今日は衣装も着て全通ししました😚





こういう感じになるんだ!って見えてきて、嬉しかったです。





衣装も可愛くてうふふ


皆さんに会うのが楽しみになりました😚





昨日、OCHA NORMAのデビューが発表されました!


713日」です!!


私もすごく嬉しいです!




昨日もOCHA NORMAの皆さんのブログを読ませていただいて、すごく感動しました。







今日の大きな独り言


この前のハロコンでダンスの先生がどこに立つか決める時


「おちゃ」と「じゅーす」って呼んでて、


なんかかわいい!ってなりました



最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there. 

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



We had a dress rehearsal today!

Now I can more visualize the stage I’ll be on. I was happy about that. 


The outfit for the concert is very cute so I want to hurry to show you guys.


Yesterday, the OCHA NORMA’s major debut single was announced.


It’ll be released on July 13th!!!

I’m happy for them.


I read all the OCHA NORMA members’ blog entries and I was moved.





Let me speak OUT LOUD


The other day, during a rehearsal for the H!P concerts, our dance teacher was giving directions saying “OCHA” and “Juice.”


Thank you for reading all the way here.