みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様です🥰

ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!


昨日、リハーサルの後に本屋に立ち寄りました。

2冊も買った笑

ちなみに私は、本をたくさん読むタイプではありません。


でも、なんか表紙に惹かれて気づいたらレジにいました。


早速、一冊目を帰りの電車で読み始めました。(もう読み終わりそう


読み始めたら音も聞こえなくなるぐらいのめり込んじゃって、気づいたら降りる駅から二駅もすぎてました。
 

本を食べちゃうぐらいの勢いで読む本からは必ず「学び」をいただけます。


中学の時に、何も考えずに立ち寄った本屋で


タイトルは「カラフル」なのに、表紙は単色
っていうのが面白くて買った本が


生活をカラフルにしてくれた大切な本です!



読み終わったらシェアさせてくださいね。







今日の大きな独り言
TikTok投稿しました!!

最後まで読んでいただきありがとうございます



Hi, there. 
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 


I dropped by a book store after the rehearsal yesterday. 

I bought TWO books.lol

For your information, I don’t usually read books.

But the cover of the books caught my eyes and when I was realized I was in line for the register. 

I immediately started reading one of the books in the train on the way back home. (almost finished!)

I was so focused on the book that I couldn’t hear anything around me and  I missed my station, TWO station away!!!

Once I started reading, I read hungrily. I have learned a lot through my reading. 

When I was a junior high school student, I found a book titled “Colorful,” yet its cover was monotone at a book store.
I thought it was interesting concept. 

It has become one of my special books because it made my monotonous life colorful and lively. 

I’ll share my thought on the book I’m reading now soon!


Let me speak OUT LOUD

I’v posted some video on TikTok 

Thank you for reading all the way here.