みなさん、こんにちは!


今日はいかがお過ごしですか??🥰


ブログへのいいね👍やコメントをありがとうございます。





今日は撮影がありました~🥺




そうだ

電車に乗ってて、同期3人で連絡取ってたんですけど、面白すぎて電車の中でくすっと笑ってしまいました。。



1人で笑っちゃったから、ちょっと気まずかった笑





今日改札でめっちゃ気になった話します。


電子マネーでピッてする音がみんな違う気がするなと思ったのですが。



なんでーー!!



💜このパジャマ大好きなの💜





今日の大きな独り言

フルーツパーティー


最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there. 

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



I had a photo shoot today~.



Oh 

When I was on the train this morning, I texted Risa and Eba.


It was very funny that I laughed out loud on the train.


I felt little awkward.




I'll tell you something I was curious about at the ticket gate this morning. 


I think the sound e-money makes at the ticket gate is various. 



Why!


Let me speak OUT LOUD

FRUITS PARTY


Thank you for reading all the way here.