みなさん、こんにちは!


今日はいかがお過ごしですか??🥰


ブログへのいいね👍やコメントをありがとうございます。





「The Big Bang Theory」


知らない方が沢山いらっしゃって、ビックリしました😲💕





Hello! Project2022 winterLOVE PEACE~ 仙台サンプラザホールが予定通り開催されることになりました🧊




久しぶりに皆さんにお会いできます💗!!!

メンバーと一緒にパフォーマンスができます


💃🎤💗


私、本当に嬉しいです😊💝



仙台で待っています❤︎




-💇‍♀️-




今日は前髪を切りました〜


切りすぎたと思います😇

眉毛見えてます。笑








今日の大きな独り言

明日は眉毛整えなきゃだ😂



最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi there 

How was your day

Thank you for your likes and comments


I read all of your comments.


I was surprised that many people didn't know The Big Bang Theory.


-----------


All the stages of Hello! Project 2022 Winter~LOVE & PEACE~ at Sendai Sunplaza hall will be held as scheduled.



I’m very happy to see you all and perform with my members.


I’m waiting in Sendai!




I cut my bangs today, maybe a little too much. 

You can now see my eyebrows!!


Let me speak OUT LOUD

Maybe I have to shape my EYEBROWS tomorrow haha


Thank you for reading all the way here.