みなさん、こんにちは!




今日はいかがお過ごしですか??🥰




ブログへのいいね👍やコメントをありがとうございます。





この前、


「毎度!浦安鉄筋家族」

をアニメで見ました📺



ギャグアニメです。



一話一話が1分ぐらいで



みやすい!
笑える!
最高!



と思いながら見てました。😂




ギャグ系、大好きなんですよね


「日常」
「斉木楠雄のΨ難」
とか!!





ちなみに
「毎度!浦安鉄筋家族」で
一番笑ったのは



おじいちゃんの毛が海苔だった所です笑


👴












今日の大きな独り言
ニキビ




📢お知らせ📢
今日、21時〜21時半まで
スペースシャワーTVプラス “Juice=Juiceのただいま進化中 Part1”が放送されます!!



是非見てください!
 


最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 

The other day, I watched an animated version of "毎度 浦安鉄筋家族, Maido Urayasu Tekkin Kazoku." (Its English title: Super Radical Gag Family)

It's originally a comedy Manga in the same title. 

What I like about this animation;

・One episode lasts just about one minute. 
・I can watch it casually using my spare time.
 And the most of all
  ・It makes me laught my head off. 

I like this kind of funny animations,
Like...
"日常, Nichijo"
"斉木楠雄のΨ難, Saiki Kusuo no sainan" 

Ah! For your information, the most hilarious part in "Super Radical Gag Family" was the scean that the grandpa's hair was Nori, sea weeds. 

Let me speak OUT LOUD
acne

📢Oshirase📢
"Juice=Juice no tadaima shinnka chu Part 1" will be aired on Space Shower TV Plus from 9:00 p.m. to 9:30 p.m. tonight. 


Please check it out!!

Thank you for reading all the way here.