みなさん、こんにちは!

今日はいかがお過ごしですか??🥰

ブログへのいいね👍やコメントをありがとうございます。


皆さんのコメントを読んで、涙が出そうになりました。

ありがとうございました。

また、愛知に行きたいです❤️


いや、行きます!




昨日、豫風さんに連絡しました💌💕

元気だって言ってましたよ! 🌞
安心しました...!





最後に、私に「ダイスキ」のメッセージを送ってくれました。





私の方こそダイスキです💛💛💛💛



-----------




今日はバイオリンの練習をしました🎻





バイオリンで最初に習った曲は、、、



キラキラ星⭐️です。





上手に弾けたらシール貼ってもらってた!




嬉しかったなぁ💕



  特に!!


「あの立体的なシール!」










今日の大きな独り言
いちごミルク


最後まで読んでいただきありがとうございます。

Hi, there 

How was your day.

Thank you for your likes and comments


Reading all your comments, I was almost in tears.

Thank you very much.

I'd love to go back to Aichi!
Yes, I will definitely!!

I texted Yofu-san yesterday.
She said she was fine! I'm relieved...

Her message ends with "I love you" 🥰

I love you more, Yofu-san!

———————————
I practiced violin today.
The very first piece I learned was "twinkle twinkle little star."

Every time I was able to play it well, I got a reward sticker. I was so happy. 
Especially,
3D puffy stickers!!!

Let me speak OUT LOUD
STRAWBERRY MILK

Thank you for reading all the way here.