みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログにいいね👍やコメントをありがとうございました!!!


みなさん、最長に睡眠された時間は12時間から16時間が多かったですね😙

わたしは、20時間くらいです🛌💤ーー


私の雪の定番曲といえば、°C-uteさんの「会いたいロンリークリスマス」です!!



ーーーーーーーーーーーーーーーー


今日は、Hello! Project 2022 Winter ~LOVE & PEACE~が中野サンプラザホールで、ありました!


みなさん、沢山の応援をありがとうございました!!!


うっふふっ





今日の大きな独り言
ユハえもんさんと初めて会って、いっぱい魔法をかけていただいて元気が出ました!!
ありがとうございます!!

最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!
How was your day?
It seems that for many of you, the range from 12 hours to 16 hours is the longest sleep record. 
Mine is about 20hours.

My standard song for snow is “Aitai Lonely Christmas” by °C-ute-san!!

ーーーーーーーーーーーーーーーー
We had Hello! Project 2022 Winter ~LOVE & PEACE~ concert at Nakano Sunplaza today!!

Thank you all for your support. 




📢Oshirase📢
Tonight!
I'll be on one of the corner called "YuHaemon no Himitsuno Dogu" of "Maple CHO ONGAKU" on CBC Broadcasting.

Let me speak OUT LOUD
It was the first time to see YuhaEmon.
She put a “Keep-going” spell on me!!
Thank you very much!

Thank you for reading all the way here.