みなさん、こんにちは!

今日も一日お元気でしたか🥰

ブログへいいね👍やコメントをありがとうございました!



今日出かける時、氷った雪に2回滑りそうになりました

みなさん、滑らないように気をつけててって言って下さってありがとうございました😂

セーフ!!!


ーーーーーーーーーーー

今日はJuice=Juiceみんなで撮影がありました~!!

あることに挑戦しました!

楽しかったですよ〜



お楽しみに~😂





📢お知らせ📢
Juice=Juice 15thシングル発売記念 リミスタ インターネットサイン会2次受付、始まりました~!!

1月8日(土)24:58-25:43 
CBC テレビ「メイプル超音楽」内ミニコーナー「ユハえもんの秘密道具」に出演します!
ユハエモンサンと楽しい時間を過ごせました!!
みてねえええ

今日の大きな独り言
最長何時間寝たことある?

最後まで読んでいただきありがとうございます。

Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 


This morning I slipped on the icy road and almost fell down TWICE. 

Thanks to your kind words, "Watch out when you walk," Be careful! It's slippery,"

I CLEARED the hurdle!!!



ーーーーーーーーーーー

Today all the members of Juice=Juice had a video shooting together.

During that time, we tried doing something. 


bet you guys will like it!


📢Oshirase📢

More new singles' release event!!!
The second round for Limista online-signing autograph session is now selling for a limited time. 
You can still make it!!!
On January 8, I'll be on one of the segments called "YuHaemon no Himitsuno Dogu" of "Maple CHO ONGAKU" on CBC Broadcasting. I had a lot of fun with YuhaEmon-san.
Don't forget to check it out!


Let me speak OUT LOUD
What is the longest you've ever slept?

Thank you for reading all the way here.