みなさん、こんにちは!

今日も一日お元気でしたか🥰

ブログへいいね👍やコメントをありがとうございました!

昨日のブログはさくらちでした〜!
簡単って感じた人も難しいって感じた人もいましたね!!

———————————

東京では、雪が降っていました!!!!

雪を見るとどんなことを思い出しますか?

わたしは小さい時に行ったスキー場!!
たった一度だけど、楽しかったなぁ!

わたしは窓から、降っている雪を眺めるのも好きです。

そして傘を持たずに外に出たくなります。











📢お知らせ📢

月刊アクアライフ2月号の工藤由愛さんの表紙見ましたか?
すごく可愛いいです。
早く一緒に水族館に行きたいです!!



今日の大きな独り言
雪の定番曲といえば?

最後まで読んでいただきありがとうございます。





Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments.

Yes, it was Sakurachi. Interestingly, some felt it was very easy, and some had no idea. 

It is snowing in Tokyo. 

What does snow remind you of?

Me? The ski slope I went to when I was little. 
Only once ever, but it is a fun memory. 

Seeing falling snow through the window is also my favorite. 
After a while, I feel like going outside without an umbrella. 

📢Oshirasee📢

Did you see the cover page of AQUA LIFE magazine Feb. issue? Kudo Yume-san is sooooo pretty. Please, check it out. I really want to go to an aquarium with her!!!

Let me go OUT LOUD. 
What is your standard song for snow? 

Thank you for reading all the way here.