皆さん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます‼️

お陰様で、今日もウキウキして出かけることが出来ました😚
—————-
今日も盛りだくさん会がありました!!

めっちゃめっちゃめっちゃ楽しくて、

心の底から嬉しくて、、

私はファンの皆様が大好きだなといっぱい思いました!!!


本当にありがとうございました!!!!





今日の大きな独り言
回転寿司

最後まで読んでいただいありがとうございます。


Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 🥰
Thanks to you guys, I could leave for work in an uplifting mood this morning. 😚
ーーーーーーー

We had a ※MORIDAKUSAN fan event again today. 

※MORIDAKUSAN=a large helping of something; here it means various activities with Juice=Juice family, such as photo shooting, signing an autograph, and having a short conversation. 

I had a lot, a lot, and a lot of fun and felt happy from the bottom of my heart. 

I love you guys so much. 

Thank you very much. 

Let me speak OUT LOUD.
Kaiten sushi, Conveyor belt sushi!

Thank you for reading all the way here.