みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!


プロテインの味を色々教えて下さってありがとうございました🥰

早速飲んでみたいです!!!


わたしが今飲んでいるプロテインは、クッキーアンドクリーム味です。

豆乳、又はお水で飲みます。


あと、昨日投稿した2枚目の写真でわたしが見つめているものは、、、


差し入れにいただいた

デザートです😘

うふふ



ーーーーーーーーーーーーーーーー


今日は、マフラーを忘れてしまって寒かったです。。


すれ違う人や電車に乗る人のマフラーをついつい目で追ってしまいました。


オシャレ巻きたくさん発見!!!


マフラーの巻き方ひとつでずいぶんと印象がかわるんだなぁと思いました。


今日はお仕事の後に松永さんと一緒にパスタを食べました🍝


私は人見知りなのですが、松永さんと一緒に喋ると心が軽くなります🥺


いっぱいお話しできてすごく嬉しかったです!






今日の大きな独り言

上の歯の裏の皮が剥けた。



最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

I'm glad to know there are many kinds of protein drink flavors. I'd love to try them soon. 


Mine is cookies and cream flavor. I drink mixed with either soy milk or water. 


And the thing I stared at in the second picture I posted yesterday was...


Some treats, dessert we got yesterday😘


Today I forgot to wear a scarf, so I felt cold.


I couldn't help following scarves people wearing on the street and the train with my eyes. 

A lot of people wear stylishly. 

Just the way people wear a scarf gives a different impression. 


I went out to eat pasta with Matsunaga-san after work today. 


I am reserved, but I can come out of my shell with Matsunaga-san. 

I am so happy to talk with her a lot. 


Let me speak OUT LOUD. 

My upper jaw skin peeled.


Thank you for reading all the way here.