みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!
——————————————————-

今日は段原さんとUSEN C-43ch MUSIC&TALK WAGON ~音バナ~「音ナ図鑑」の収録に行きました😘

放送楽しみにしといてくださいね!!

段原さんといっぱいお話できて嬉しかったです。段原さんはお話しする声すら綺麗で、優しいニコニコ笑顔がすごく可愛くてエレガントです🥰

そして!音ナ図鑑さんから誕生日プレゼントもいただきました😭😭
ありがとうございます!


そして、今朝、昨日もらったみかんを食べました🍊
本当に本当に甘くて、美味しい美味しいって自然と声が出ていました😂








今日の大きな独り言
何味のプロテインが好きですか??


最後まで読んでいただきありがとうございました!!!



Hi, there!
How was your day?🥰
Thank you for your likes and comments.

Along with Danbara-san I went to a radio recording of USEN C-43ch MUSIC&TALK WAGON ~音バナ~「音ナ図鑑」"USEN C-43ch MUSIC&TALK WAGON ~Otohana~Otonazukan," today.😘

Get ready!!

I was delighted to talk with her a lot. Even her talking voice is beautiful—not to mention her gentle smile and elegance.🥰

The Otonazukan staff-san gave me a birthday present. 😭😭Thank you very much.


I ate Mikan, Japanese oranges I got yesterday.🍊They were really really sweet. I kept saying ※"Oishi~Oishi~" without thinking. 😂

※Oishi=(taste) good

Let me speak OUT LOUD.
What flavor of protein drink do you like?

Thank you for reading all the way here.